poniedziałek, 12 marca 2012

Kto zrobi za mnie zdjęcia?

Niestety, nikt za mnie zdjęć nie zrobi. Osoby, które częściej zaglądają na mojego bloga, wiedzą zapewne jak bardzo nie lubię robić zdjęć. Ta niechęć działa chyba w obie strony, bo zdjęcia też mnie nie lubią i wychodzą mi koszmarne.

Nie będę dłużej narzekać, chciałam tylko w jakiś sposób usprawiedliwić fakt, że niezbyt często dodaję tu nowy post. Bo jeśli chodzi o nowe prace, nie lenię się. Cały czas coś tam robię, tylko potem długo się zbieram, żeby to obfotografować.

Tutaj moja ostatnia bransoletka, sznur szydełkowy z koralików Knorr Prandell.
Szybko znalazła właścicielkę :)




Pozdrawiam wszystkich zaglądających tu i dziękuję za komentarze.

3 komentarze:

  1. Ja też nie lubię robić zdjęć,śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna :) Swoją drogą djęcia wcale nie są złe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po wyróżnienie :)
    http://yeshka.blogspot.com/2012/03/pierwsze-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń