niedziela, 18 marca 2012

Wyróżnienie

Dostałam wyróżnienie od Yeshki. Bardzo się cieszę i jest mi niezwykle miło, że mój blog podoba się odwiedzającym :). Yeshko, dziękuję.









Teraz powinnam wybrać pięć blogów i przekazać dalej wyróżnienie. Jednak nie potrafię tego zrobić. Wszystkie blogi, które regularnie odwiedzam na to zasługują i nie chciałabym kogoś pominąć. Dlatego wyróżnienie przekazuję wszystkim obserwowanym przeze mnie blogom :)


A z której pracy jestem najbardziej dumna? Myślę, że z naszyjnika, który kiedyś już pokazywałam. Wykonałam go według własnego pomysłu, mieszanymi technikami.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.








2 komentarze:

  1. Gratuluje a naszyjnik cuuudny....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienie, a naszyjnik przepiękny, masz z czego być dumna!
    ps. Możesz zlikwidować "weryfikację obrazkową"? Okropnie to zniechęca do pisania komentarzy kiedy za 10 razem udaje się w końcu wpisać właściwe litery :)

    OdpowiedzUsuń