niedziela, 22 sierpnia 2010

Różne różności

Przedstawiam kolejne wytwory.

Na początek wisiorki z kryształami Swarovskiego. Prace nie są zbyt twórcze jak widać, ale to moje początki z tymi szkiełkami. Sama nie wiem co o nich myśleć, chyba wolę robić coś bardziej niepowtarzalnego. Uważam jednak, że wszystkiego trzeba spróbować, więc sobie spróbowałam :)



A tu ozdóbka do tak ostatnio popularnych bransoletek, zwanych "pandorkami".
Nie wiem dlaczego są one takie modne właśnie teraz. Biżuteria modułowa podoba mi się już od dawna i jestem szczęśliwym posiadaczem jednej z takich bransoletek już od ponad półtora roku.

Gdy zaczynałam kompletować moje koraliki, nie było jeszcze takiego wyboru jak teraz. Podstawę bransoletki kupowałam w sklepie internetowym a ozdóbki na allegro. Teraz, gdzie nie pójdę, wszędzie jest ich mnóstwo. Bazarek, osiedlowy jubiler, trochę już tego za dużo.
Żeby więc mieć oryginalny koralik, zrobiłam go sobie sama. Zrobiłam właściwie już dwa, ale zdążyłam obfocić jeden. Drugi jest zielony i przy najbliższej okazji cyknę mu zdjęcie.
Chcę sobie zrobić więcej tych koralików, ale mam tylko jeden wzór. Gdyby jakaś dobra dusza zechciała się podzielić innym wzorem, to będę niezmiernie wdzięczna.





Zdjęcia mojej oryginalnej bransoletki "Biagi" nie wstawiam, bo nie zrobiłam :)

A na koniec kolczyki, które zrobiłam wcześniej.Kolczyki są srebrne, moje (tzn. córka nie zakosiła)
i przypominają mi deser karmelowy z truskawką. Córce też kojarzą się z czymś jadalnym, więc nie jet to tylko moje odczucie.


I to tyle na dzisiaj. Więcej zdjęć nowych biżutków zobaczyć można na moim blogu biżuteryjnym.

2 komentarze:

  1. Swarki może twórcze nie są, ale za to są śliczne i eleganckie i mnie osobiście najbardziej podobają się z prostymi półfabrykatami :)
    Koralik bardzo ładny, słodkie kolczyki też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice picture, and your blog is fun to read and watch. I like it very much. Come take a look Teuvo images www.ttvehkalahti.blogspot.com blog and tell all your friends Teuvo pictures on your blog that the fermentation can be your country's flag higher in my blog. A very good continuation of the autumn to you. Teuvo Vehkalahti Suomi Finland

    OdpowiedzUsuń