niedziela, 6 grudnia 2009

Wyróżnienie

Dzisiaj spotkała mnie miła niespodzianka. Od kasiekw otrzymałam wyróżnienie. Bardzo się z niego cieszę, tym bardziej, że wcale się go nie spodziewałam.
Kasiu, dziękuję.




Wprawdzie do wyróżnień dołączony jest regulamin, który mówi ilu osobom i w jaki sposób przekazać dalej wyróżnienie, ale pozwolę go sobie trochę zmodyfikować. Uważam, że taka nagroda ma sprawić przyjemność, a nie stać się nieco uciążliwym obowiązkiem :)
Dlatego wyróżnienia przekazuję jednej osobie, która może je przekazać tylu osobom, ilu będzie miała ochotę :)

A tą osobą jest

Mirabelka

Dzięki niej zaczęłam swoją przygodę z tworzeniem biżuterii a teraz powoli wciągam się w scrapowanie.

1 komentarz:

  1. Pięknie dziękuję!!! :)

    Cieszę się, że Cię zainspirowała moja twórczość, bo mnie tak samo zainspirowały prace wielu osób z dekupażu, a przedtem z biżu.

    Tym samym dobra energia zatacza krąg i idzie dalej inspirować kolejne osoby :)

    OdpowiedzUsuń