wtorek, 7 grudnia 2010

Przyszedł do mnie Mikołaj !!!

Musiałam być w tym roku grzeczna, bo był u mnie Święty Mikołaj i przyniósł mi piękne prezenty.
A ten Mikołaj to Lidia , kobieta o złotym sercu, która z okazji mikołajków postanowiła obdarować pięknymi koralami każdego, kto napisze do Świętego Mikołaja.

To niesamowite, że w tym zabieganym świecie, gdzie każdy myśli głównie o sobie, można jeszcze spotkać kogoś, kto bezinteresownie chce sprawić przyjemność drugiej, zupełnie obcej osobie.
Przyznam się, że taka niespodzianka spotkała mnie pierwszy raz w życiu.

Lidio, bardzo Ci dziękuję.

A to moje prezenty, wspaniałe korale, które zrobiła Lidia.
Myślałam, że dostanę jeden sznur, tymczasem w kopercie ukryły się aż dwa !


2 komentarze:

  1. Co do Lidii zgadzam się z Tobą w 100% :)
    Piękne naszyjniki dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba ładne ale jak dla mnie to Nr.1...musiałaś być baaardzo grzeczna...

    OdpowiedzUsuń