piątek, 25 września 2009

Moje nowe miejsce

Jakiś czas temu założyłam bloga na blog.pl . Właściwie, to założyła mi go córka. Ja jestem chyba z poprzedniej epoki, bo z komputerem współpracuje mi się raczej średnio. HTML znam tak samo dobrze jak suahili, dodawanie zdjęć też nie zawsze mi wychodzi. Początkowo córka pomagała mi, ponieważ jednak jest bardzo zapracowaną osóbką nie zawsze mogłam na nią liczyć. Na blogspocie obsługa bloga jest łatwiejsza, myślę więc, że uda mi się prowadzić go samodzielnie.

Co mogę napisać o sobie ?

Od urodzenia mieszkam w Warszawie. Uwielbiam różne robótki ręczne. Szydełkuję, robię na drutach, swego czasu haftowałam trochę. Bardzo wciągnął mnie decoupage a ostatnio również tworzenie biżuterii. Jedynie szyć nie lubię. W zamierzchłych czasach próbowałam wprawdzie bawić się w krawcową, jednak nie wiedzieć czemu czynności krawieckie doprowadzały mnie do białej gorączki, zarzuciłam więc tę działalność na dobre.


Na moim blogu postaram się pokazać moje różne prace o ile oczywiście uda mi się wstawić zdjęcia :)

Na dobry początek coś ikonopodobnego. Wykonałam to na grubej, nierównej desce i muszę powiedzieć, że z efektu jestem całkiem zadowolona, co wcale często mi się nie zdarza.

Do złocenia użyłam folii z rolki a do przyciemnienia bitum.





1 komentarz:

  1. Bardzo dobra i ładna ikona, a Ty narzekasz na nią. Dlaczego nie nadaje sie do powieszenia? A gdzie reszta prac? Kolczyki itp?

    OdpowiedzUsuń